מכון המחקר בתחום השיווק הוקם לפני כשנה. בראש מכון המחקר עומד פרופ' יעקב גולדנברג. מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת "הדוב הלבן" בהתאמה לתחום השיווק, תופעת " "Placebo effect וכד'. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.

במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.

אודות

מכון המחקר בתחום השיווק הוקם לפני כשנה. בראש מכון המחקר עומד פרופ' יעקב גולדנברג. מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת "הדוב הלבן" בהתאמה לתחום השיווק, תופעת " "Placebo effect וכד'. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.

במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.

בשאלות ניתן לפנות למנהלת המכון, תמם בן אברהם הדס בכתובת מייל : [email protected]

חוקרי המכון

 

שיווק ופרסום – Marketing and Advertising 

 

צלרמאייר עופר ,ד"ר

[email protected]

Zelmayer Ofer, Dr.

לבני ראובן,ד"ר

[email protected]

Livni Reuven, Dr.

אמר מוטי, ד"ר

[email protected]

Amar Moti, Dr.

גביש יוסי, ד"ר

[email protected]

Gavish Yosi, Dr.

מעוז אייל, ד"ר

[email protected]

Eyal Maoz, Dr.

שטיינמיץ חיה, ד"ר

[email protected]

Shtaynmitz Haya, Dr.

שפירא מיכל, ד"ר

[email protected]

Shapira Michal, Dr.

טליה מירון-שץ, ד"ר

[email protected]

Talya Miron-Shatz, Dr.